Saturday, June 12, 2010

buat duit dengan sms





Adakah Anda Pengguna Telefon Bimbit?


Orang Pakai Handphone Habis Duit, Anda Pakai Hand Phone Dapat Pulok Duit


Anda pakai handphone? Ingin saya tunjukkan satu teknik bagaimana dengan handphone, anda boleh mendapat sedikit duit poket tiap-tiap bulan?Penerangan disini percuma, tak kena bayar apa2!.
Sehingga hari ini sudah melebihi 120,000 rakyat Malaysia sudah pun menyertai program ini. Sebahagian besar dari mereka sudah pun menikmati ganjarannya. Ada yang mendapat komisyen sedikit sahaja, ada yang mendapat puluhan ringgit, ada yang ratusan ringgit,
ia tidak seperti kebanyakkan bisnes internet yang lain. Ia tidak memerlukan modal yang besar, tiada risiko, tiada beban yang perlu anda tanggung.Jika berminat nak tahu RAHSIA DUIT DARI HANDPHONE sila isi borang di bawah ini, nanti saya terangkan.

Apa kata mereka yang menjalankan perniagaan tunetalk toneexcel ini.
Daripada: Mazelan Abas 

Bulan 20 July 2010, adalah tarikh saya menyertai WOW Program TuneTalk/ToneExcel ini, maka pada bulan inilah saya perlu berkongsi apa yang saya capai dalam 2 tahun ini dan juga apa tindakan diatas percapaian tersebut, samada ianya baik atau pun buruk.

1) Pendapatan Komisyen: Pada awal-awal dulu, saya buka 3 akaun atas nama saya sendiri, saya susun akaun 1 diatas, akaun 2 dibawah, akaun 3 dibawah sekali, bila saya kembangkan, saya hanya kembangkan di akaun 3 sahaja. Cuma saya pakai 1 simkad sahaja, yang dua lagi saya bagi isteri dan anak saya pakai. Komsiyen pada 20 July 2012 (Cukup-cukup 2 tahun). Bila saya campurkan ketiga-tiga komsiyen tersebut dapat dalam lingkungan RM11,000
2) Keuntungan jualan runcit simkad, dalam lingkungan RM1,500 sebulan
3) Komisyen yang lain dalam lingkungan RM1,000

Maka jumlah kasar pendapatan dalam ToneExcel adalah RMRM13,500. Topup pula, untuk ketiga-tiga akaun tersebut dalam RM400 setiap bulan. Jadi bersih pendapatan dari ToneExcel ini, adalah RM13,000 untuk bulan June 12 sahaja.

4) Motivasi Sendiri: Pada 21hb July 2012, saya telah menghadiahkan diri saya sendiri dengan membelikan sebuah BMW 3-Series secara cash/tunai, tapi bukan baru, 2ndHand sajalah, cuma ianya 100% datang dari komsiyen biz ini. Dan saya boleh berkata:
"Inilah hasil Bisnes  yang saya buat dalam masa 2 tahun dengan bermodalkan duit sebanyak RM80,
iaitu kereta sebuah BMW cash dan juga pencen sebanyak RM11,000 setiap bulan"





Bergambar kenangan dengan Abang Ishak.

Apa kata mereka yang menjalankan perniagaan tunetalk toneexcel ini.
Daripada: Hamka Marsaing HP: 0166687506Ini kali lah, pantang lari kecuali operasi, pantang menyerah luaskan wilayah tunetalk toneexcel. Salam sejahtera rakan-rakan seperjuangan semua, saya mula menyertai program ni bulan Januari 2012. Saya amat berterima kasih kepada saudara Bert kerana memperkenalkan program ni kepada saya program ni, dimana sedikit sebanyak dapat membantu meringankan tanggungan saya. Saya telah menyertai program ni lapan bulan, apa yang saya dapati, komisyen saya semakin bertambah dan hampir mencecah RM2,000. Itu adalah duit sampingan untuk menambahkan gaji yang sedia ada.Jangan buang masa dan bertindak cepat...siapa cepat dia dapat...siapa kerja keras, wilayahnya bertambah luas dan secara ridak langsung komisyen atau pencennya pun bertambah. 








Sila Masukkan Nama Dan Email Utama Anda Untuk dapatkan maklumat Percuma



















First name

E-mail address



No comments:

Post a Comment